Vastaa Enonkosken kuntalaiskyselyyn 9.-22.10.2017

09.10.

Haluamme kehittää Enonkosken kuntaa. Keräämme kuntalaisten ajatuksia kunnan toiminnasta ja tulevaisuudesta kuntalaiskyselyllä, joka on postitettu jokaiseen talouteen syyskauden asukasinfon kanssa.

Kysely toteutetaan ajalla 9.-22.10.2017

Kahden viikon vastausajalla pyritään varmistamaan, että kaikki ehtivät vastata kyselyyn postin kulusta ja omista kiireistä riippumatta. Voitte vastata kyselyyn perheenä tai jokainen perheenjäsen erikseen. Lisä-lomakkeiden jakelupisteet kerrotaan alla. Koululaiset (7.-9. luokat) harjoittelevat kansalaisvaikuttamista vastaamalla kyselyyn koulussa. Kyselyyn voi vastata sähköisesti tai paperilomakkeella:

Vastaa netissä

Sähköinen vastaaminen on mahdollista ma 9.10. klo 9.00 – su 22.10. klo 24.00

Linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/96DF75C5BF18B15E

Vastaa kyselylomakkeella

Kotiin postitetun paperilomakkeen lisäkappaleita jaetaan kolmessa eri noutopisteessä, joihin kyselyn voi myös palauttaa. Paperilomakkeiden nouto- ja palautuspisteet ovat:

Enonkosken kunnantalo, Enonkoskentie 3T (Avoinna: arkisin 9-15)

• kyselyitä saatavana kunnantalon aulasta aukioloaikoina

• palautuslaatikko ulko-oven vieressä ympäri vuorokauden

Enonkosken kirjasto, Kirkkotie 1 (Avoinna: ma, ke, pe 9-15 ti, to 12-18)

• kyselyitä saatavana kirjaston lukusalista aukioloaikoina

• palautus kirjastossa olevaan laatikkoon aukioloaikoina

Sale Enonkoski, Säästötie 1 (Avoinna: ma-la 7-21, su 9-21)

• kyselyitä saatavana pakkauspöydän esitetelineestä aukioloaikoina

Mielipiteesi on meille tärkeä. Sinä tiedät parhaiten, mikä sinulle ja perheellesi on tärkeää. Vastaamalla voit vaikuttaa.  Vastauksia käytetään Enonkosken kehittämiseen ja kuntastrategian laadintaan.

Osallistu samalla arvontaan!

Jos haluat osallistua arvontaan, jätä yhteystietosi kyselyn lopussa olevaan yhteystietokuponkiin. Kupongin palauttaneiden kesken arvotaan 10 kpl lahjakortteja paikallisiin palveluyrityksiin. Lahjakortin arvo on 50 €.

Liitteet: Kuntalaiskysely 2017